مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-21اقتصادي

اصلاح ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد خبر داد و گفت:ظرفیت این تصفیه خانه 10 هزارو 500 متر مکعب در روز، - معادل 120 لیتر بر ثانیه است.

فرهاد بختیاری فر با اشاره به اصلاح ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد با صرف 500 میلیون تومان اعتبار، اظهارکرد: این تصفیه خانه سال 1389 به بهره برداری رسید که بر اساس افق تعریف شده 80 هزار نفر از جمعیت شهر اسدآباد را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه همزمان با افزایش نزولات جوی در فروردین و اردیبهشت ماه سال 97 با افزایش حجم ورودی فاضلاب به تصفیه خانه مواجه شدیم،تصریح کرد:با توجه به بارش های یاد شده، متاسفانه ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد زیر آب رفت که در آن زمان به صورت مقطعی و موقت اقدام به اصلاح شد.

وی با تأکید براینکه رفع خطر در مواقع بحرانی نیازمند اقدامات اثرگذارو پایدار است، یادآورشد: خوشبختانه با تلاش همکاران ما ومطابق برنامه ریزی های انجام شده، خریداری تجهیزاتی نظیر تابلو برق، درایو، لجنکش های قوی، شیرآلات و لوله اتصالات از محل اعتبارات جاری امکان پذیر شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اینکه پس از اصلاح صورت گرفته و افزایش تعداد پمپ ها از سه به پنج پمپ و بهره گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد

اصلاح ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد